Rashdan Aris Enterprise

Iklan....

Wednesday, March 21, 2012

DIY Inkubator = Goreng Pisang Panas.

Salam untuk semua..

Tengok tajuk je dah semacam.. Inilah cerita terbaru RAE, sejak menggunakan inkubator buatan sendiri yang berjaya menetaskan telur-telur puyuh dan ayam kampung, ramai la pula rakan-rakan yang minta tolong buatkan inkubator yang sama untuk mereka. Ada yang nak bersaiz kecil, ada juga yang nak bersaiz besar.. Sehinggakan ada saudara mara mereka juga yang turut sama menempah inkubator ni.

Untuk tidak menghampakan permintaan orang, saya pun buatkanlah untuk mereka dan dijual dengan harga yang agak berpatutan. Nak jual mahal-mahal pun tak sampai hati.. yang nak guna pun untuk suka-suka je.. jadi saya pun buatkan jelah untuk mereka. Minggu lepas je dah 2 buah tempahan yang saya terima. Minggu ni ada pulak yang nak tempah lagi 2 buah.. Alhamdulillah, tempahan pun dah siap dan pelanggan pun dah ambil tempahan mereka. Harap-harap menetaslah telur-telur ayam mereka., InsyaAllah..

Kepada pelanggan yang telah menempah inkubator diharap anda berpuashati dengan hasil kerja tangan saya. Jadi disini saya kongsikan inkubator yang telah saya buatkan untuk pelanggan yang dah membuat tempahan. Jom layan mata....








2 comments:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete